חוג הידידים של הקרן יוצא לדרך

חלפה שנה והקרן השלימה את הקמתה הרשמית וכעת, יחד עם שותפיי הרבים והטובים לפועלה, אנו הופכים חלום למעשה משותף.

2 דק' קריאה | יפעת פרל 31.01.2023

רוח גבית חזקה להקמת הקרן

לפני כשנה, הוקמה באופן רשמי קרן עמק חפר. קרן פילנתרופית פרטית וראשונה במרחב הכפרי בישראל, הפועלת באופן עצמאי כחברה לתועלת הציבור (חל"צ). מטרת הקרן – לסייע בטיפוח ובשימור המרחב הכפרי למען הציבור הרחב. גלית שאול, ראשת המועצה, שיזמה את הקמת הקרן, פנתה אליי להקמת קהילה תומכת של ידידי העמק אשר רואה את העמק כ"לב ירוק" (הסנטרל פארק) של מדינת ישראל, ומאמינה בלקחת חלק בעשייה המקומית ולהיות שותפים בטיפוח ובהעצמת המרחב הירוק ושימור הצביון הכפרי – לא רק לטובת תושבי עמק חפר, אלא לטובת כלל תושבות ותושבי המדינה כולה.

בעמק חפר, סביבת מגורים בריאה ואיכותית בקרבה למשאבי טבע עוצרי נשימה. כל אלה ועוד, מהווים עבור הציבור בישראל מקור לגאווה ומודל השראה והצלחה לרשויות בתכנון ובמימוש יעדיהן בתחומים רבים (כלכליים, סביבתיים ודמוגרפיים). סביבה זו מצליחה להגביר את הסיכוי למימוש הפוטנציאל הגלום בכל אחת ואחד מתושבי העמק ולהשפיע על עתידו האישי ועל הקהילה והחברה הרחבה כולה. עם הקמת הקרן, קיבלתי על עצמי, בהתרגשות ובאחריות, את תפקיד יו"ר אגודת הידידים של קרן עמק חפר לפיתוח ("חפר שלנו"), זאת בהתנדבות מלאה ומתוך אמונה שלמה במימוש חזונה ובידיעה מוחלטת כי בזו הדרך נוכל לה.

'חפר שלנו' – יוצא לדרך!

חלפה שנה והקרן השלימה את הקמתה הרשמית (חזון, מטרות, מוסדות, פיתוח ראשוני לתכניות ופרויקטים) וכעת, יחד עם שותפיי הרבים והטובים לפועלה, אנו הופכים חלום למעשה משותף. אני קוראת לתושבות ותושבי העמק, אזרחי ואזרחיות מדינת ישראל, בעלי ובעלות השפעה במשק הישראלי ובקהילה, יזמים ויזמיות וכל מי שמאמין ומתחבר לחזוננו ומטרותנו – להצטרף לעשייה למען הקהילה המקומית והציבור הרחב בישראל – באמצעות הצטרפות ל-'חפר שלנו' ולקידום תכניות ופרויקטים פורצי דרך – המבוססים על ערכי מורשת והנצחה, קיימות, חינוך, תרבות, ספורט, חדשנות, קהילה, חקלאות ומרחב כפרי ירוק.

אנו רק בתחילת הדרך אבל הדרך מאירת פנים וזוהרת. אנו מכוונים לגיבוש קהילה גדולה ומשמעותית, המביאה לידי ביטוי את הכוחות, הכישורים והיכולות הגלומים בנו ובמערכת הקשרים שפיתחנו, על מנת להשפיע יחד למען שימור וטיפוח אופיו הייחודי של העמק כ-'לב הירוק של מדינת ישראל' למען קהילת העמק והציבור הרחב, העצמת תחושת הגאווה, השייכות ואיכות החיים המקומית ויצירת אימפקט קהילתי-חברתי הנוסך תקווה מתמשכת לדור העתיד.

איך ניתן להצטרף ל-'חפר שלנו'?

חפר שלנו , מציע לאנשי העמק בעבר ובהווה לעשות היסטוריה, ולהצטרף לקהילה פעילה וייחודית המעודדת נתינה, מעורבות ועשייה מקומית-גלובלית למען עמק חפר והמרחב הכפרי בישראל.

אנו מאמינים כי אם נולדתם או גדלתם בעמק או בחרתם לטפח את ביתכם ולגדל את משפחתכם כאן, תשאפו להשקיע בחזרה לסביבה שהיטיבה עמכם – למענכם ולמען הדורות הבאים.

כחברות וחברים בחוג הלב הירוק, תזכו להיחשף לקהילה יזמית עסקית וחברתית, ליוזמות חוצות דמיון ומרחבים ולהידוק קשרי שותפות מקומיים ואישיים תוך כדי הנאה מפעילויות סביב תוכן עשיר, תרבות ואמנות.

החברות מקנה:

∙ השתתפות באירועי הקרן וקבלת הצעות, מידע ועדכונים שוטפים ראשונים.

∙ השתתפות בפעילויות העשרה והשראה מקוונות, בהובלת תושבי/ות העמק שהפכו לסיפורי הצלחה (הרצאות, TED, webinars ועוד).

∙ זכות ראשונים להכיר, לחוות ולחנוך את התוכניות והפרויקטים של הקרן.

∙ מפגשים ופעילויות לחיזוק נטוורקינג מקומי וגלובלי.

∙ סיורים פרטיים, מפגשי נושא, אפשרות להנצחת היקרים במרחבים הפתוחים ועוד.

∙ הכרה אפשרית בדמי החברות כתרומה (זיכוי ממס הכנסה בגובה 35%)

∙ הטבות בבתי עסק ובשירותים מקומיים (בעתיד)

להצטרפות לחצו כאן


כולנו תקווה שבאמצעות פעילותנו לקדם מיזמים ופרויקטים חדשים בעמק, ובעניין זה אתם השגרירים הטובים ביותר שלנו לכך נישא פרי בעמלנו. אני רואה בכל אחת ואחד מכם שותפים מלאים לעשייה, ומזמינה אתכם להיות מעורבים ולהצטרף אלינו לפעילות התנדבותית משמעותית המשפיעה באופן ישיר על החיים של כולנו כאן. יחד, נהפוך את העמק למקום טוב יותר, עבור כלל תושבי מדינת ישראל.

ברגשי כבוד וידידות, יפעת פרל | קרן עמק חפר לפיתוח | [email protected] | LINKEDIN